Problemy postrzegamy wielowymiarowo. Nigdy nie podchodzimy do nich z gotowym szablonem. Bierzemy pod uwagę specyfikę marki, branżę i sektor w jakim operuje oraz cele, które chce osiągnąć. Następnie dobieramy właściwe strategie, narzędzia i metody. Rozwiązania dopasowane do wyzwań.

Zobacz, jak możesz z nami zaangażować swoją społeczność i wykorzystać jej potencjał.

Marka odzieżowa

Marka finansowa

Marka miejska

Marka IT

  • Wyzwanie

    Zdobycie insightów dotyczących zachowań i preferencji odbiorców oraz zainicjowanie z nimi otwartego dialogu. Wszystko po to, aby marka jeszcze lepiej wpisała się ich potrzeby.

  • Nasza odpowiedź

    Tworzymy platformę coolhuntingową, na której formułujemy wyzwania, np.: “jak powinna wyglądać idealna koszulka do biegania, a jak na siłownię?”, “czy biznesowy look można połączyć z elementami sportowymi?”. Społeczność udziela odpowiedzi, a następnie ocenia ich tzw. coolness factor. Na platformę zaproszeni zostają także blogerzy modowi jako premium coolhunters, pełniący rolę influencerów i twarzy kampanii. Uzupełniamy to o aplikację co-creation design pozwalającą społeczności tworzyć nowe projekty odzieżowe. Te najlepiej ocenione przez społeczność trafiają do sprzedaży pod postacią kolekcji limitowanej.

  • Spodziewane rezultaty

    • Marka pozyskuje insighty i jest w stanie tworzyć produkty takie, jakich oczekują klienci. A nawet zaangażować ich w proces tworzenia, co dodatkowo buduje lojalność.
    • Marka stymuluje marketing szeptany. Klienci zamieszczają swoje projekty i propozycje w mediach społecznościowych, zachęcając innych do głosowania.
    • Marka robi szum wokół siebie ze wsparciem influencerów – bez wydawania środków na tradycyjną reklamę czy PR.
    • Znacząco wzrasta liczba odwiedzin na stronie i w kanałach social media firmy.
  • Wyzwanie

    Marka chce nadać swojemu wizerunkowi bardziej przyjaznych, pozytywnych cech. Pragnie również dowiedzieć się, czy oferta komunikowana jest w sposób przejrzysty oraz jak można usprawnić komunikację i doświadczenie klienta w punktach styczności z marką.

  • Nasza odpowiedź

    Tworzymy otwartą platformę typu customer voice, za pośrednictwem której klienci mogą zgłaszać swoje pomysły w sferze usług i usprawnienia obsługi klienta. Animujemy gromadzącą drogą grywalizacji i marketingu doświadczeń. Tworzymy też crowdsourcowaną kampanię społeczną lub promocyjną, oferując wyselekcjonowanej grupie osób – najlepiej liderom społeczności, influencerom – rachunki inwestycyjne oraz przestrzeń mikroblogową na stronie firmy.

  • Spodziewane rezultaty

    • Firma podnosi świadomość swojej marki, produktów, a jednocześnie kształtuje pożądane wyobrażenie o całej branży.
    • Firma zbiera insighty konsumenckie, ułatwiające tworzenie produktów i świadczenie usług na wyższym poziomie.
    • Firma buduje wizerunek marki troszczącej się o klienta, w czasie rzeczywistym odpowiadającej na jego zapytania, sugestie czy problemy.
    • Firma pozyskuje darmową reklamę w Internecie i stymuluje polecenia.
    • Wśród wyróżniających się uczestników platformy customer voice firma zyskuje potencjalnych kandydatów przy rekrutacjach do pracy.
  • Wyzwanie

    Władze miejskie chcą zaangażować obywateli do współdecydowania o przestrzeni miejskiej, zdemokratyzować proces decyzyjny dotyczący ich najbliższego sąsiedztwa. Najważniejszym elementem jest nawiązanie dialogu społecznego.

  • Nasza odpowiedź

    Tworzymy prostą platformę civicsourcingową typu one-page. Pozwala ona mieszkańcom wskazywać na interaktywnej mapie miasta miejsca, w których pragnęliby dokonać jakichś zmian, np. renowacji budynku, konstrukcji ulicy typu woonerf itd. Każda “pinezka” na mapie prezentuje konkretny pomysł, który następnie oceniany jest przez pozostałych użytkowników. Władze miasta merytorycznie odnoszą się do propozycji i proszą obywateli o pomoc w rozwiązaniu problemów utrudniających wdrożenie.

  • Spodziewane rezultaty

    • Władze miejskie otrzymują bezpośrednią i wiarygodną informację o tym, co ma znaczenie dla mieszkańców.
    • Za pośrednictwem platformy spływają pomysły, które nie były dotąd rozważane przez władze. A te, które były podlegają społecznej walidacji (tzn. opłaca się je wdrożyć).
    • Władze miejskie ocieplają swój wizerunek, jako podmiotu otwartego na dialog i potrzeby mieszkańców.
    • Inicjatywa pozwala edukować obywateli w tematach, które normalnie pozostają poza sferą ich zainteresowań.
  • Wyzwanie

    Firma z branży IT pragnie zrobić pozytywny szum wokół swojej marki i wyróżnić się na tle konkurencji, angażując klientów. Jednocześnie chce zrobić coś dobrego, dysponując niewielkim budżetem promocyjnym i na działania CSR.

  • Nasza odpowiedź

    Wykorzystujemy naszą autorską metodę CROWDhero. Budujemy dla klienta stronę kampanii, na której przedstawiamy wyzwanie, np.: w jaki sposób budować kompetencje cyfrowe młodzieży w regionie łódzkim? Szukamy rozwiązania od Tłumu 2.0, a realizacja zwycięskiego pomysłu zostaje sfinansowana na równych zasadach przez markę i społeczność. Dodatkowo angażujemy celebrytę, który wraz z autorem wygranego pomysłu firmuje swoją twarzą i nazwiskiem dobroczynną inicjatywę.

  • Spodziewane rezultaty

    • Marka pozwala społeczności wskazać cel dobroczynny, w który powinna zainwestować, poznając równocześnie alternatywne pomysły.
    • Marka współfinansuje cel dobroczynny ze społecznością, a przy tym sprzedaje swoje produktu w zamian za wpłaty.
    • Pro-społeczny charakter inicjatywy i zaangażowanie celebryty nagłaśnia działalność marki w mediach tradycyjnych oraz wywołuje efekt wirusowy w social media.
    • Marka buduje zaangażowanie klientów i wizerunek organizacji społecznie wrażliwej.

Chcesz, abyśmy przedstawili odpowiedź na Twoje pytanie?

   Skontaktuj się z nami!